joi, 20 iunie 2013

Tineri, energici, entuziaști dar totuși realiști..

Miercuri, 19 iunie, la prima vedere o zi obișnuită din viața mea cotidiană. Dar uite că nu a fost așa, am aplicat la un proiect „CTJMotivează stilul eco abordează”. În cadrul căruia am participat ca fotograf, și nu am putut răbda tentației de a participa și la workshop-ul organizat la același proiect. Și toate astea datorită ideei promovate de  proiect.  
     Tema proiectului  „Ecologia” m-a mișcat, pentru că această temă este în apogeu la ziua de azi, din cauza a tot ce se întmplă în jurul nostru. Deci decizia de a participa la proiect a fost una cît se poate de bună. A fost distractiv și interesant să explorez Chișinăul în căutarea unor poze umilitoare ce nu spun nimic altceva decît indiferența oamenilor și lipsa de educație. Oare unde sunt  așa numiții 7 ani de acasă?  Care în ultimul timp au ajuns doar la cei doi, primii doi, în care ne învață doar să vorbim, mergem, mîncăm. La această concluzie am ajuns și cu toți cei ce au participat la workshop, care a derulat în parcul Deundrariu din Chișinău.  Am fost 11 tineri, inclusiv și organizatoarea proiectului ce a avut rolul de a ne fi animatoare.
timebuilding :))
 Aceasta a fost Cristina Straton, o persoana drăguță, inteligentă, foarte interesantă și excentrică, pe scurt un om extraordinar.
Am discutat despre problemele ecologice, ce le întîlnim de zi cu zi (gunoi și murdărie), am învățat cum să utilizăm în decorul  casei materialele reciclabile, am confecționat flori drăguțe din sticle de plastic.  Am decis ca în continuare să ne mai întîlnim în același format sau poate mai mare pentru a întreprinde careva acțiuni întru promovarea  ecologiei ,  cu scopul de a schimba măcar cîtuși de puțin viitorul mediului în care trăim. A fost foarte prductiv, interesant, distractiv și energic.  Ard de nerăbdare să aducem la realizare planurile făcute la această activitate.


entuziasmați de idei...

un joc distractiv



Încercînd să fac o floare... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu